Les våre kjøpsbetingelser

Pineapple AS 
Org.nr: NO934300513MVA
Adresse: Guderudgata 1, 1830 Askim
Telefon: 69883054

KJØPSBETINGELSER
Kjøpsbetingelser og retur/ reklamasjon gjelder alle kjøp fra www.pineappleas.no

PRISER
Alle priser er i norske kroner inkludert merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet. Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål.

BETALING
Du kan velge mellom å betale med kort eller faktura. Vi samarbeider med de største leverandørene av betalingsløsninger for at du skal føle deg trygg når du handler hos oss.
Vi aksepterer alle de vanligste bankkort/kredittkort: Visa, Mastercard/Eurocard.
Vi tilbyr også tjenesten Klarna faktura som vil si at du ikke betaler før 14 dager etter du har mottat varene. Klarna er en enkel og trygg måte å handle på.
Klarna er Europas ledende leverandør av faktura- og finansieringsløsninger til netthandel. Klarna har med sine tjenester Klarna Faktura og Klarna Konto, blitt Skandinavias mest populære betalingsmåte da du som kunde alltid får hjem varene før du betaler.
Betalingsprosessen er den raskeste på nett idag, og Klarna legger stor vekt på at du som forbruker skal kunne føle deg trygg når du handler på nett.
Med Klarna Faktura handler du enkelt via personnummeret ditt.
Du betaler alltid etter at du har mottatt varen. Tjenesten Klarna Konto passer for deg som vil dele opp betalingen og samle alle delbetalingskjøp på en faktura. Alle kjøp du gjør med Klarna Konto i en måned vil samles på èn enkelt faktura som du mottar i midten av neste måned.
Dessuten kan du alltid selv bestemme hvor mye du ønsker å betale hver måned. Når du gjennomfører betaling med kort blir du videresendt til Klarna sin betalingsløsning. Løsningen benytter SSL slik at alle data blir kryptert.
All kortinfo blir håndtert av Klarna og videresendt til din kortutsteder for verifisering.

FRAKT OG LEVERING
Alle forsendelser, uansett beløp blir sendt som sporingspakker med Posten/ Bring. Frakt belastes med fastpris 49,-. Pakken kan hentes på ditt lokale postkontor/ post i butikk. Transporttid er normalt 1-3 virkedager, avhengig av strekning. Vi leverer KUN til Norge.

RETUR OG REKLAMASJON
Ønsker du å returnere varene til oss så fyller du bare ut angrerettsskjema som fulgte med pakken. Vi forholder oss til angrerettloven, så varen må derfor være returnert til oss senest 14 dager fra du fikk den. Den må være i samme stand som da du mottok den, ubrukt med alle lappene på. Du må selv betale returporto, og det er ditt ansvar at vi mottar pakken. Vi anbefaler derfor at du sender pakken med sporing. Du velger selv om du vil ha pengene tilbake eller bytte i en ny vare.

Hvis du finner feil eller mangler ved varen du har fått tilsendt, ber vi deg sende en mail til pineapple.as@gmail.com. I følge kjøpsloven, må du innen rimelig tid etter du oppdaget mangelen gi oss beskjed. Send oss derfor en mail med en kort beskrivelse av hva som er feil med varen. Fyll ut angrerettsskjemaet som fulgte med varen og gi en kort beskrivelse av feilen. Skjemaet sendes Pineapple AS sammen med varen.

Skulle du ha andre spørsmål om retur og reklamasjon ber vi deg ta kontakt på mail eller telefon.
Tlf.: 69 88 30 54
Mail: pineapple.as@gmail.com

Personopplysninger
Pineapple AS behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.